«Σ' αγαπώ μπαμπά» γράφει η κόρη του Paul Walker

Ο πατέρας είναι ο ήρωας του κάθε παιδιού. 
Όσο και να κάνουν πως δε το καταλαβαίνουν οι ανεγκέφαλοι της πολιτείας και οι δικαστικοί λειτουργοί.


«Σ' αγαπώ μπαμπά» γράφει η κόρη του Paul Walker


Μόνο θλίψη και συγκίνηση μπορούν να προκαλέσουν τα λόγια της 16χρόνης κόρης του αδικοχαμένου, Paul Walker, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο!

«Όταν ήμουν μικρή, μου έμαθε να περπατάω, να χαμογελάω και να μην τα παρατάω ποτέ. Τον αγάπησα πριν ακόμα μάθω τι είναι η αγάπη.
Ήταν ο ήρωας μου. Ο αληθινός μου ήρωας. Θα βρίσκεται πάντα στην καρδιά μου.
Κλαίω την ώρα που γράφω αυτό.
Έφυγες αλλά θα μείνεις αξέχαστος.
Αναπαύσου εν ειρήνη μπαμπά!», 

γράφει η Meadow Walker στην προσωπική της σελίδα στο facebook ενώ πόσταρε και μια φωτογραφία με την λεζάντα: «Σ' αγαπώ μπαμπά».

0 σχόλια:

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.