Έλληνες Διαζευγμένοι Μπαμπάδες Σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ...Η Αλήθεια είναι ΠΙΚΡΗ !

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Έλληνες Διαζευγμένοι Μπαμπάδες Σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ...Η Αλήθεια είναι ΠΙΚΡΗ !

ΚΙ ΟΜΩΣ, Η ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ FACEBOOK ΗΤΑΝ .... ΑΛΗΘΙΝΗ !
«Εχασα τα πάντα, έχω το γιο μου και δύο βαλίτσες»
«Μου έμειναν μόνο η αξιοπρέπεια, ο γιος μου και δύο βαλίτσες. Εχασα τη δουλειά μου, το σπίτι μου και τα υπάρχοντά μου», λέει στην «Ε» ο 36χρονος άνεργος Παύλος Παυλίδης. Χωρισμένος και πατέρας ενός 9χρονου αγοριού, αναζητεί τρόπο να μεταναστεύσει, για να βρει δουλειά, στη Γερμανία


Ο ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΗΝ «Ε» ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ

Του Β. ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΥΛΗ

Η ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΕΡΑΤον περασμένο Νοέμβριο του έκαναν έξωση από το σπίτι του για χρέος 1.310 ευρώ, και έτσι άρχισε να κολλάει ανακοινώσεις στους τοίχους του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης ζητώντας τη βοήθεια δικηγόρων για να διεκδικήσει δεδουλευμένα ύψους 8.000 ευρώ από τον τέως εργοδότη του και να πληρώσει τα χρέη του. Η ανακοίνωση αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο από δικηγόρο και το θέμα διευθετήθηκε άμεσα. «Με πήραν τηλέφωνο δικηγόροι απ' όλη την Ελλάδα, μέχρι και από την Ελβετία. Με το δικηγόρο που ανέλαβε την υπόθεσή μου απευθυνθήκαμε στο Ειρηνοδικείο και περιμένω να οριστεί δικάσιμος», σημειώνει.


Χωρισμένος


0 36χρονος έκανε δύο δουλειές στο παρελθόν. Εργαζόταν σε εταιρεία κούριερ το πρωί και ως διανομέας φαγητού σε ψητοπωλείο το βράδυ. Παντρεύτηκε το 2002 και τρία χρόνια αργότερα χώρισε με τη σύζυγό του, αφού πρώτα απέκτησαν ένα παιδί. Ακολούθησαν δύο δίκες, στις οποίες κέρδισε αρχικά την προσωρινή και, στη συνέχεια, την οριστική επιμέλεια του γιου του.

«Η μητέρα μου, την οποία γνώρισα σε ηλικία 13 χρόνων, και ο σύζυγός της ζήτησαν να υιοθετήσουν το παιδί μου, αλλά εγώ αρνήθηκα και η σχέση μας χάλασε», λέει και επισημαίνει ότι σήμερα αυτός και ο γιος του φιλοξενούνται από την 60χρονη θεία του, αδελφή του πατέρα του, η οποία τους βοηθάει οικονομικά με την πενιχρή σύνταξη του ΟΓΑ που παίρνει. «Μου συμπαραστέκεται σαν μάνα, πλένει και ταΐζει το παιδί, αλλά τα οικονομικά της είναι χάλια μετά το θάνατο του θείου μου».

«Κάποτε έλεγα καλά λόγια για την πατρίδα μου, την Ελλάδα, αλλά τώρα έφτασα στο σημείο να θέλω να φύγω, να αλλάξω ακόμη και υπηκοότητα στο γιο μου. Αν μπορεί κάποιος Ελληνας που ζει στη Γερμανία να μου δώσει δουλειά και στέγη, είμαι έτοιμος να φύγω. Εκεί το κράτος βοηθάει και στηρίζει τους χωρισμένους με παιδιά», αναφέρει και τονίζει ότι παραμένει ανασφάλιστος.

 «Απευθύνθηκα δύο φορές στην Πρόνοια, αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχει σχετική εγκύκλιος που να αφορά ανασφάλιστους πατέρες με επιμέλεια παιδιών».

«Τι ήρθες να κάνεις;»

Θέλει να πάει στη Νυρεμβέργη, η οποία «είναι η μόνη πόλη της Γερμανίας που έχει πολλούς Ελληνες. Θέλω να μάθω τη γλώσσα πρώτα. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να βρω δουλειά. Πήγα στη Λαχαναγορά για μεροκάματο και μου είπαν: "Τι ήρθες να κάνεις; Εδώ διώχνουν τους αλλοδαπούς..." Δεν θέλω να καθίσω εδώ, επειδή υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα. Μπορεί να δουλέψω έναν, δύο, πέντε μήνες και μετά πάλι τα ίδια. Δεν έμαθα καμία τέχνη, μια ζωή είμαι πάνω σε μηχανάκι. Εχω ένα παιδί και θέλω σταθερή δουλειά, έστω και με λίγα λεφτά. Στη Γερμανία ζητούν ανειδίκευτους εργάτες, αλλά να ξέρουν λίγα γερμανικά».

Αντιμετωπίζει με θάρρος τη ζωή και φιλοσοφεί: «Το μέλλον το καθορίζουμε εμείς, τη μοίρα όχι. Είναι γραμμένη και δεν σβήνεται. Αν υπάρχει κάποιος που έχει βρεθεί στη θέση μου και μπορεί να βοηθήσει, ας ποντάρει πάνω μου. Δεν θα φανώ αχάριστος όταν ορθοποδήσω. Μέχρι να βρω δουλειά, όποιος μπορεί να βοηθήσει είτε με τρόφιμα είτε με χρήματα καλό θα ήταν».
Επίσης, κάνει έκκληση προς το δήμαρχο Ευόσμου, Στάθη Λαφαζανίδη, να του επιστρέψει το δίπλωμα οδήγησης το οποίο «κατασχέθηκε ύστερα από "χοντρή" παράβαση του ΚΟΚ», χωρίς να πληρώσει το πρόστιμο των 700 ευρώ που του επιβλήθηκε.


πηγή: http://www.enet.gr

0 σχόλια:

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.