Ένας Πατέρας αποκαλύπτει: Το άγχος του διαζυγίου σχεδόν με σκότωσε

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Ένας Πατέρας αποκαλύπτει: "Το άγχος του διαζυγίου σχεδόν με σκότωσε"

Λίγα λόγια για τις τρομερές επιπτώσεις που έχει η διάλυση ενός γάμου στην υγεία των ανδρών. Αλλά εδώ, ένας πατέρας αποκαλύπτει: "Το άγχος του διαζυγίου σχεδόν με σκότωσε".



Τη μια στιγμή στεκόμουν στο φουαγιέ ενός ξενοδοχείου για ένα φλιτζάνι καφέ, και το επόμενο λεπτό είχα ένα πολύ έντονο πόνο στο στήθος, μου έπεσε το φλιτζάνι και βρέθηκα στο πάτωμα.

Δεν μπορούσα να θυμηθώ πού ή ποιος ήμουν: το μόνο πράγμα που ένιωσα ήταν η σιγουριά ότι θα ήμουν νεκρός μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

"Έπαθα καρδιακή προσβολή" είπα, με τρομακτική βεβαιότητα.

Αποδείχτηκε ότι είχα μια «αγγειοπνευμονογαστρική» επίθεση, όπου ένα από τα αγγεία στην καρδιά μου είχε σταματήσει να λειτουργεί, με αποτέλεσμα να κλείσει - μια κατάσταση που ο γιατρός μου, μου είπε αργότερα ότι είχε μεταφερθεί από το στρες.

Ήξερα, όταν μου είπε αυτό, ότι δεν ήταν το άγχος των απαιτήσεων λόγω της καριέρας μου, ως μάνατζερ περιουσίας που προκάλεσε την επίθεση, ούτε ήταν το άγχος του να είμαι μονογονέας πατέρας δύο μικρών κοριτσιών.

Τη στιγμή που έγινε η διάγνωση, συνειδητοποίησα με απόλυτη σαφήνεια ότι είχε προκληθεί από την πίεση του διαζυγίου μου.

Δεδομένου ότι η γυναίκα μου με άφησε για κάποιον άλλο, τον Μάη του 2004, έπρεπε να διαχειριστώ τα συναισθήματα, από το σοκ, της θλίψης και σε μια πεισματική αποφασιστικότητα, για να μπορέσω να επιβιώσω. Αλλά αρνήθηκα να ασχοληθώ με ότι ένιωθα, και η άρνηση μου ερχόταν πίσω σε μένα και με στοίχειωνε.

Ένιωσα λοιπόν, θλίψη και συμπάθεια όταν έμαθα ότι ένας άλλος επιχειρηματίας, πέρασε από μια παρόμοια εμπειρία πρόσφατα, όταν κατέρρευσε στο γραφείο του στο Λονδίνο, με πόνους στο στήθος του.

Αυτό που σκέφτηκε ήταν, ότι μια καρδιακή ανακοπή κατέληξε να είναι μια επίθεση άγχους, η οποία ακούγεται παράξενα παρόμοια με εκείνη που υπέστη.

Ο εν λόγω επιχειρηματίας, πιστεύει ότι αυτό προήλθε, όχι από τις απαιτήσεις της λειτουργίας των 430 εκατομμυρίων λιρών αυτοκρατορίας της επιχείρησης του, αλλά με το άσχημο διαζύγιο του περασμένου έτους από τη δεύτερη σύζυγό του.

Είπε: "Είναι το διαζύγιο. Το διαζύγιο μπορεί να είναι πολύ αγχωτικό".

Ξέρω τι σημαίνει. Πιστεύω ότι έχουμε αγνοήσει τις καταστροφικές επιπτώσεις που ένα διαζύγιο έχει στην υγεία των ανδρών για πάρα πολύ καιρό. Είμαι 47 ετών, και έχω συχνά αισθητή την πεποίθηση ότι το στρες του διαζυγίου μου θα μπορούσε να με σκοτώσει.

Καθώς άρχισα να συμβιβάζομαι με την ιδέα του διαζυγίου, η υγεία μου βελτιώθηκε. Οι επιθέσεις έγιναν λιγότερο συχνές και σοβαρές.

Άρχισα ακόμη και να βγαίνω ραντεβού. Από το διαζύγιό μου και μετά, είχα δύο σχέσεις που διήρκεσαν αρκετούς μήνες. Καμία από αυτές δεν έγινε σοβαρή, αλλά συνέβαλαν στη βελτίωση μου για αυτοεκτίμηση.

Ακόμα δεν είμαι πλήρως καλά - είχα μια τελευταία επίθεση πριν από πέντε ημέρες, και μερικές φορές αισθάνομαι λυπημένος.

Ακόμα συμβιβάζομαι με τον πόνο, και μπορώ να πω ειλικρινά ότι αντί να σκοτώνει, το διαζύγιο με έχει κάνει πιο δυνατό.

πηγή: www.dailymail.co.uk

0 σχόλια:

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.